Wednesday, December 3, 2008

ahha, they just love me ;p

hmm, persoalan mlm td oleh x-boy ika, si tam (rasenye dh jd ex kot **ehhe xpasti.

"mmg suke budak eh?"

aku senyum jek.. biasenye senyum tanda setuju. paham² je la..
minda aku xstop smpi situ je. nmpk je diam aku ni tp dlm otak, lalu lintas data selalu xterkawal ;) aku rase jwpn sebenar:

"budak² yg suke aku"

ehhe bunyi cam angkat bakul jek. tp aku mmg pcaya, budak² mmg suka aku (ehhe malu plak, perasan sendiri). opssie jgn cepat menghukum ye, sbnrnya ada brief explanation psl bende ni -mengikut pendapat aku la.

fenomena ini terjadi ade sebabnye (wah, cam bagus je nk gune word FENOMENA tu **malu²). biase dengar ni?

"what goes around, comes around"

ye, sbb sy mmg suke mereka, maka mereka menyukai saya.. ade bbrp hal lg yg membuatkan sy percaya akan hukum ni. sambung kemudian ye.. ;)

antaranya:
1-anak² anjing yg comel,
2-sejarah kwn² yg memusuhi sy ;)

No comments:

Post a Comment

Press