Saturday, January 9, 2010

mayday! mayday!

rasi -seorang gadis india, rakan dari ofis lama yg baru sempat seminggu aku kenal, pernah berkata, "mak saya kata, utk kurangkn rasa kesedihan dek kerapuhan hati yg kita alami, cuba lihat kesengsaraan orang yg kehilangan kaki.." angah faham, itu sekadar perumpamaan. tp kata² yg lebih kepada nasihat tu, smpi kini angah masih ingat.

dan baru saja, angah rasa bertuahnya diri, atas dugaan yg datang. sekurangnya angah masih boleh bangkit. mudahnya angah bangkit sebab orang² yg angah jumpa (tanpa mengira title kawan ataupun stranger), semuanya seolah² turut sama membantu untuk angah berdiri semula selepas jatuh.

mungkin sebab itu jugak angah didatangi cerita sedih seorang hamba allah, juga seorang blogger yg aktif menggunakan nama megat (bukan nama sebenar), untuk angah sedar bahawa angah belum benar² teruji. luangkan sedikit masa ke blog saudara megat. semuanya atas saranan rakan blogger yg lain, denaihati yang angah follow di twitter, juga azmanishak (entrinya diretweet oleh denaihati).

segalanya mudah sekarang. hanya perlu sedikit perhatian. nak pulak online banking da ade sekarang, mudahkan urusan kita, bukan sahaja di dunia, juga bekalan untuk di sana nanti. ikhlaskan saja.. :)

1 comment:

  1. dinda try link kt atas tu tp xleh open la.. pe yg blaku sbnarnye kanda?

    ReplyDelete

Press