Monday, June 27, 2011

telah aku biarkan mereka bunuh rasa riaku..

Kenyataannya malam ini
Aku membosankan
Aku menjengkelkan
Aku menyakitkan hati
Bagi mata lelah yang memandang

Aku memuakkan
Aku mudah saja mendatangkan marah
Kepada tenaga yang tinggalnya separuh

Dan aku nekad matikan apa jua anjakan yang bisa saja dilaku
Walau biasanya sedar, hati ini kuatnya sukar dimengertikan
Punya upaya mencair ego sendiri
Detik ini, upaya itu sengaja dimatikan
Enggan dipamer langsung
Kepada mata-mata celik yang buta itu!
Kepada telinga-telinga yang tuli itu!
Aku, matikan diri.

Teganya kau, bikin diri ini cemburu..
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

  1. mmm ... a dark poet hmmm? adakah cerita benar or rekaan semata? Tapi gambar kucing tu sungguh kiut ....

    ReplyDelete
  2. @matsuda mashimaru: kebiasaannya dari pengalaman kak ;) kalau rekaan, feel dia lain pulak.. ehhe.. ;) dark poet..?? cool!

    ReplyDelete

Press