Saturday, December 10, 2011

serabut awalnya.. kini alhamdulillah.. :)

malam ni.. ntah.. serabut.. macam ni:


banyak sangat note.. tapi peneman setia.. sentiasa mengingatkan.. biarla dia, asalkan ada fungsi.. di profile rye, kutemukan ini:


ehhe agak tersindir jugakla.. ;) bahagian yang atas dengan izinNYA pasti sampai.. dia je yang berhak terima semua laporan dari hidup yang dipinjamkan.. urm.. dia tak pangkah blogspot ;) ehhe sama dengan je kot.. tp ada satu hal yang menarik.. kenapa di blog.. kerana di ruang ini ilmu/cintaku bercambah dan bertumbuh.. dari tulisan yg sekecilnya hingga yang ber'volume'.. kebanyakannya memberi bukaan minda.. dari bukaan kecil membawa si pengembara ilmu seperti dora ini.. menambah nilai diri.. insyaallah.. :)

usai menyediakan pekerja-pekerja cpsb secawan teh seorang.. :) aku temukan ini pulak.. awan solo/ awan tunggal/ awan sepi :(


pemuja awan.. subhanallah.. dengan hanya melihat awan.. hilang gundah.. seolah ia datang untuk membawa pergi serabut fikiran.. :) tinggalkan aku dengan minda kosong untuk menyerap masuk segala kebaikan yang ALLAH kurniakan kepada hambanya.. :)

akhirnya dihujung malam.. mungkin telah masuk awal pagi.. akal serabut tadi terubat sudah.. dihadirkan dengan sahabat yang sudi luangkan masa mereka melayani perangai di ruangan siber.. ;) Jazakallahu khair (May Allah grant you goodness).. Thanks for your time.. :) cikb, emi.. and the rest.. :)

Assalamualaikum..
Harta hanya sebagai WASILAH, jangan sekali dijadikan TUJUAN.. dalam kita jalani hidup menuju TUHAN.. :)

No comments:

Post a Comment

Press