Tuesday, March 30, 2010

malam

cute.. baik punyer port. on mi lappie :D

Malam terang. Angah baru balik dari melawat bilik air kat luar rumah td. Hari ni, malam indah. Sepatutnya terang, lebih terang. Tp awan lindungi sang rembulan. Jadi, sirna. Cengkerik, cam biasa temani malam yg aslinya sunyi. :) bahagia sangat. Sudah banyak anugerah Allah ni, angah hargai, dengan cara sendiri. Tp rasanya baru saja nk bermula proses mensyukuri nikmatNya. Dianugerahkan manusia ini selaku hamba yg tersangatlah kerdil dengan telinga, mata dan hati. Hadiah sedari lahir dari yang Maha Pemurah, Maha Pengasih.

Ya Allah moga aku lebih beriman utk mensyukuri 3 anugerahMu ini sebaiknya utk mensyukuri anugerahMu yg lain. Amiinnn.

Ehhe.. da nk tutup buku da ni, tp rase cam da lame kutinggalkn buah hatiku ini tanpa sebarang coretan. Hati ni sebenarnye penuh ng cerita, macam overloaded pn ade gak. Uhhu tp ampuni aku ya Allah, seolah masa 24jam yg Kau beri tak pernahnye cukup. Masih gagal aku uruskan sebaiknya.

Pernyataan ini kutuju khas buat sahabat² yg cuba mendekati aku, mencapai perhatianku bahawasanya.. ‘akan aku pergi balik kepadamu secepatnye’ :) klu dalam bhs orang putehnye.. ‘will get back to you soon’ :) ahha, jgn tak dilayan pule ye... Sungguh. Maaf kalu ada yg tersinggung atas panggilan rindu (missed call), sms yg tak sempat berbalas lagi, hingga ke hari ini. Angah dalam usaha menyelesaikan satu demi satu tugas² yg membunuhku (ehhe, xdela!). insyaallah da hampir siap urusan yg mencabar fizikal dan emosi ini :D

No comments:

Post a Comment

Press