Friday, August 27, 2010

dia cuma 11

kesal di hati membawa aku kembali ke sini. geram campur amarah bakal menepis rasional. mujur saja setelah aku tempatkan Kau dlm hati, takutku pd umatMu tiada lagi bersisa. dengan lisan, aku sangat berharap dia setabah ibunya. walau seringkali ibunya sendiri juga tak mampu membela.

darah dan daging yg kamu kongsi dgn saudaramu itu, aku harap dpt membantu kau jadi setabah yg aku harapkan. kerna kau pasti mampu harungi badai ini walau dgn fizikal sehalus kamu. kau punya senjata dan aku bukanlah sesiapa untuk pastikan. dr pandangan hati ini.. aku cuma yakin, kau mampu. 
kebesaran seseorang itu bergantung dengan qalbunya yang mana adalah sekeping daging. 
dan allah maha mengetahui akan segala sesuatu. sampaikan hajatmu kpdNya. Die pasti sampaikan bantuan. dan aku di sini pasti akan membela kamu andai satu hari nnt, akal dan hati mereka tidak lg berfungsi.. ingat sayang, kau sentiasa ada aku..

akan kuhapus airmatamu..

No comments:

Post a Comment

Press