Friday, August 6, 2010

..been tagged!

بِسْمِ ٱللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

..by kak yante..

~ 5 Nama samaran (panggilan manja kot..) ..?
  1. Angah
  2. Irnie
  3. Ir
  4. Irn
  5. Ima

~ 5 Tarikh penting dalam hidup saya..
  1. 10 Rabi'ul Akhir 1403H     -->25 Januari 1983, Selasa
  2. 25 Februari 1983    --> buat² tak sure nape leh lekat tarikh ni ;p
  3. 8 Disember 1981
  4. Hari ini.. sangat penting, sbb saya masih merasai hidup dan menilai diri..
  5. _____ --> Purposely left blank untuk tarikh² yang tak muat dimasukkan dalam list :)

~ 5 perkara yg saya buat semalam..
  1. Ke sekolah
  2. Tuition class
  3. Rasa sampel kuih raya Kak Sham
  4. Makan kerang rebus with air asam and sambal belacan kat umah Makcu
  5. Snacking @McD with Kak Siti

~ 5 perkara yg buat saya gembira..
  1. To be able to smile
  2. To be able to forgive
  3. To be able to hold and understand the Quran
  4. To be able to appreciate
  5. To be able to meet YOU..!!

~ 5 tempat percutian idaman saya..
  1. Mekah
  2. Islands
  3. Mountains
  4. Villages
  5. Dreamland

~ 5 sebab jawab soalan ni..
  1. da lama tak kene tag ;p
  2. sebab malam tadi da nekad to post an entry, but then a poem is quite hard, sikit je lagi :)
  3. because i wanted to :)
  4. penghargaan buat kak yante ;) thanks kak..
  5. sharing is caring.. :D

~ 5 kawan utk ditag..
  1. blogwalkers     -->ahha :D aci tak?
  2. dinda yang sangat aku hargai akan wujudnya Surian Lannies :D walau die tak punya blog, sudilah kiranya melayan jemputan kandanya ini.   --> pe kate dinda wat note kt fb dinda tu ;)
  3. mereka yang sudah ditag oleh kak yante    -->sbb most of them are my friends too! zen, aisyah, oya :D
  4. followers blog saya nih    --> yang bilangannya tidakla seberapa ;) you guys are very much appreciated :)
  5. dan kepada siapa saja yg tersalah masuk ke blog suci saya (katanya jaja ;) ini.. you are also welcome..    --> gerak hati anda itu milik Dia Yang Maha Berkuasa atas segala yang di langit dan di bumi..

2 comments:

  1. wah, tharu kanda tag dinda ni.. huhu

    ReplyDelete
  2. dinda: jgn nangis.. ! ;p

    kf: ehhe lucky dpt gak tumpang walau xde scroll :)

    ReplyDelete

Press