Tuesday, August 17, 2010

New Layout

بِسْمِ ٱللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Layout baru :) ntah cam da serabut ng yg lame.. will definitely miss the old one, cume nk gantikan ng yg baru supaya semangat blogging pun baru.. i mean, biar lagi bersemangat lg, memanfaatkan ruang yg terbentang di depan mata.. peluang apa? buat masa ni biar saya simpan sendiri.. dan harapnya, peluang dan harapan ni dapat jugak saya sampaikan kepada kamu suatu masa nanti.. insyaallah.. :)

2-3 hari ni, aktiviti blog walking pun berkurang sikit, but feel blessed sbb masih ada rakan blogger sudi hadir mengisi trafik blog isb ni.. thank you.. saya bakal sibuk ttp awal lagi sudah memasang niat agar, kesibukan saya nnt tidak akan menjejaskan silah saya dengan rakan². dan semoga diberi keizinan jua utk mengaktifkan kembali silah seusai situasi ini.. amiinnn :)

buat cik syira, awardnya.. sy ambil dan da standby dalam draft.. cume perlu editing sikit before posting. thanks :) it was much, very much appreciated..

special thanks to en. hlmi yang mungkin baru menjadi pelawat blog isb ni.. selamat memberi komen yg bernas.. semoga semuanya dapat manfaat dari apa yg dikongsi, samada dr penulis atau pembaca (&pemberi komen)

sekian, selamat malam ;)

2 comments:

  1. tp yg br ni cm lg serabut la.. huhu

    ReplyDelete
  2. eh? maybe of the sidebars kot..last lo right sidebar jek.. ni entry terkepung ng sidebar.. ehhe takpela.. tgk bape lama kanda leh enjoy lo ni dlu k ;) pasni jgn tak dtg plak!

    ReplyDelete

Press