Friday, December 30, 2011

tenanglah..

bila tak bertemu ketenangan di rumah yang seharusnya disyurgai.. aku sedang perhati.. mengasihani situasi yang dia jalani sehari-hari.. habisi masanya di luar.. rumah hanya untuk lena.. ya allah.. pengetahuanku setakat itu.. menyebabkan jatuh kasihan.. tapi bahagianya masih ada.. aku yakin itu.. tapi ada yang tak selesai.. kalau selesai dan selesa hidupnya, takkan dia mencari perhatian dari yang lain.. semoga dia terima lebih dari kebaikan yang telah dia beri kepada masyarakat.. dan semoga dia berhasil bertemu kembali ketenangannya.. amin..

aku, selagi boleh mengurang beban dari kerenah masyarakat yang tersangkut di bahunya.. izinkan ya rabb.. sampaikan kebaikan itu agar dapat dirasai segenap lapisan masyarakat.. dan semoga dia menerima kembali gandaan kebaikan dari usaha yang telah dia beri.. amin..

dan yakin dengan jalan yang telah kau aturkan.. KAU MAHA TAHU ini adalah yang terbaik untukku.. dan sekiranya hadirku sedikit membantu usaha murni yg dia sedang lakukan.. berkahi usaha kami.. ya ALLAH..

1 comment:

Press