Monday, February 2, 2009

rewarding your own self..

Bismillah..

Ahha! Since brother-poul (aka bancik) dh sound direct utk update, so here i am. actually there were loads of thing to share but time has been the constraint ehhe. so today, enough of blaming the time. selalu camtu. (as for me la) if tak dapat nk settle ape² hal selalu salahkan masa. tak baik.. see! i have noticed so since forever tp masih gak camtu.

the correct answers should always be "i have failed to manage my time recently". patut malu pada diri sendiri. so, ape lagi? Tak kan nak duk diam je?


i am now 26 years old already. bile angka 25 dh tak lagi temani, ada satu perasaan aneh singgap dalam diri hehehe... poyo betul entry kali ni. sure lepas ni abis kene taruh. tp this is true. before this, bile ade org bagi soalan cepu emas, aku cume mampu balas ng senyuman jek. bukan ape, cume malas nk layan persoalan² lain yg bakal terbangkit. but now. cukup² la.. dan yes, i may say i have scripted a different answers for that same question.

last time xde target, malah tak terfikir pn soal tu (faham² ajela isu ape yg sdg diperkatakan). maka life mmg sangat mudah. hanya perlu fikir pasal diri sendiri, 1001 cerita famili sedia ada, kawan² yang cukup memahami, dan kerja -subjects defining my life. With these few subjects 'entertaining' me, rasenye hidup ni dh cukup penuh.

...the reminder!

25 has always been my favourite number and still is tapi 26... tak sangka pulak rupe²nye angka 26 ni mampu membuka minda. Ehhe at least terbukak sket la untuk beri peluang kepada hal² yang sepatutnye… so I guess this gonna be a beginning to a more good news to people around me who care. Only the beginning, ok! So this is how I reward myself on celebrating the 26th years of my life as an angah.

the-target: 2011. 1430H. 28 years old. Well-prepared.
;p

http://www.geocities.com/bruastronomy/sunmoon_hijrah_calculator.htm

No comments:

Post a Comment

Press